Schoolapp

Basisschool De Lochtenbergh heeft een eigen app, deze is voor zowel IOS als Android apparaten beschikbaar.

Wij gebruiken de app steeds meer als belangrijk communicatiemiddel. De app is gemakkelijk en gebruiksvriendelijk en we kunnen u snel bereiken. Brieven komen zo direct bij de ouders/verzorgers terecht, ook de nieuwsbrief staat meteen voor u klaar. Bij belangrijke berichten of brieven kunnen we een pushbericht sturen.

Inloggen als ouder/verzorger
U kunt als ouder inloggen in onze app. Dit kan pas vanaf de eerste dag dat uw kind bij ons op school zit. Dit doet u door te klikken op "vraag een inlog aan". Dan vult u uw eigen gegvens in en de laatste vier cijfers van het BSN-nummer van uw kind. Hierdoor koppelt u uzelf aan uw kind. U kunt na deze stap meerdere BSN-nummers toevoegen, als u meerdere kinderen op school hebt. Uw wachtwoord komt binnen op uw e-mailadres. Hier kunt u vervolgens mee inloggen. U hebt nu toegang tot "Klassenboek" en "Persoonlijke inbox".